“≈Ћ№ћјЌ≤¬—№ ј «ј√јЋ№Ќќќ—¬≤“Ќя Ў ќЋј ≤ Ц ≤≤≤ —“”ѕ≈Ќ≤¬
ѕќ—јƒќ¬ј ≤Ќ—“–” ÷≤я є 2
«аступник директора з навчально-виховноњ роботи
1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ÷¤ посадова ≥нструкц≥¤ розроблена на основ≥ тарифно-квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики заступника директора (кер≥вника, начальника, зав≥дувача) закладу осв≥ти, затвердженоњ наказом ѕ≥д час розробки ≤нструкц≥њ враховувалис¤ рекомендац≥њ щодо орган≥зац≥њ служби охорони прац≥ в загальноосв≥тн≥х закладах ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни. 1.2. «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи призначаЇтьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤Їтьс¤ з нењ начальником (зав≥дувачем) управл≥нн¤ (в≥дд≥лу) осв≥ти. Ќа пер≥од в≥дпустки чи тимчасовоњ непрацездатност≥ заступника директора школи з навчально-виховноњ роботи його обов'¤зки можуть бути покладен≥ на заступника директора з виховноњ роботи або вчител¤ з числа найб≥льш досв≥дчених педагог≥в. “имчасове виконанн¤ обов'¤зк≥в у таких випадках зд≥йснюЇтьс¤ на п≥дстав≥ наказу директора школи, виданого з дотриманн¤м вимог законодавства про працю. 1.3. «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи повинен мати вищу педагог≥чну осв≥ту ≥ стаж роботи не менше н≥ж 5 рок≥в на педагог≥чних чи кер≥вних посадах. 1.4. «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи п≥дпор¤дковуЇтьс¤ безпосередньо директору школи. 1.5. «аступнику директора школи з навчально-виховноњ роботи безпосередньо п≥дпор¤дковуютьс¤: . 1.6. ” своњй д≥¤льност≥ заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи керуЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни, «аконом ”крањни Ђѕро осв≥туї, ”казами ѕрезидента ”крањни, р≥шенн¤ми аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни та орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою вс≥х р≥вн≥в з питань навчанн¤ та вихованн¤ учн≥в, трудовим законодавством, правилами ≥ нормами охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ протипожежноњ охорони, а також —татутом, локальними правовими актами школи (в тому числ≥ ѕравилами внутр≥шнього трудового розпор¤дку, наказами й розпор¤дженн¤ми директора, ц≥Їю ≤нструкц≥Їю), трудовим договором (контрактом). «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи дотримуЇтьс¤ онвенц≥њ про права дитини.
2. ‘ункц≥њ ќсновними напр¤мами д≥¤льност≥ заступника директора школи з навчально-виховноњ роботи Ї: 2.1. ќрган≥зац≥¤ навчально-виховного процесу в школ≥, управл≥нн¤ ним ≥ контроль за розвитком цього процесу. 2.2. ћетодичне кер≥вництво педагог≥чним колективом. 2.3. «абезпеченн¤ дотриманн¤ норм ≥ правил техн≥ки безпеки в навчальному процес≥.
3. ѕосадов≥ обов'¤зки «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи виконуЇ так≥ посадов≥ обов'¤зки: 3.1. ќрган≥зовуЇ поточне ≥ перспективне плануванн¤ д≥¤льност≥ педагог≥чного колективу. 3.2. оординуЇ роботу вчител≥в та ≥нших педагог≥чних прац≥вник≥в з виконанн¤ навчальних план≥в та програм. 3.3. ќрган≥зовуЇ ≥ координуЇ розробку необх≥дноњ навчально-методичноњ документац≥њ. 3.4. «д≥йснюЇ систематичний контроль за ¤к≥стю навчального та виховного процес≥в ≥ об'Їктивн≥стю оц≥нюванн¤ результат≥в осв≥тньоњ п≥дготовки учн≥в, роботою гуртк≥в ≥ факультатив≥в, в≥дв≥дуЇ уроки та ≥нш≥ види навчальних зан¤ть, що провод¤тьс¤ педагог≥чними прац≥вниками школи, анал≥зуЇ њхн≥ форму та зм≥ст, доводить результати анал≥зу до в≥дома педагог≥в. 3.5. ќрган≥зовуЇ роботу з п≥дготовки й проведенн¤ екзамен≥в. 3.6. ќрган≥зовуЇ просв≥тницьку роботу серед батьк≥в, приймаЇ батьк≥в (ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють) з питань орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу. 3.7. ЌадаЇ допомогу педагог≥чним прац≥вникам в опануванн≥ й розробц≥ ≥нновац≥йних програм ≥ технолог≥й. 3.8. «д≥йснюЇ контроль за навчальним навантаженн¤м учн≥в. 3.9. —кладаЇ розклад навчальних зан¤ть та ≥ншоњ осв≥тньоњ, в тому числ≥ й культурно-розважальноњ, д≥¤льност≥, забезпечуЇ ¤к≥сну ≥ своЇчасну зам≥ну урок≥в тимчасово в≥дсутн≥х вчител≥в, веде журнал обл≥ку пропущених ≥ зам≥нених урок≥в. 3.10. «абезпечуЇ своЇчасну п≥дготовку встановленоњ зв≥тноњ документац≥њ, контролюЇ правильне ≥ своЇчасне веденн¤ вчител¤ми класних журнал≥в та журнал≥в груп продовженого дн¤, ≥ншоњ документац≥њ. 3.11. Ѕере участь у комп'ютеризац≥њ школи, зд≥йснюЇ заходи щодо збереженн¤ контингенту учн≥в. 3.12. онтролюЇ дотриманн¤ учн¤ми правил дл¤ учн≥в. 3.13. Ѕере участь у п≥дбор≥ та розстановц≥ педагог≥чних кадр≥в, орган≥зовуЇ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ та р≥вн¤ профес≥йноњ майстерност≥, керуЇ роботою методоб'Їднань, п≥двищуЇ свою квал≥ф≥кац≥ю. 3.14. ¬носить пропозиц≥њ щодо вдосконаленн¤ навчального процесу, бере участь у робот≥ педагог≥чноњ ради школи. 3.15. Ѕере участь у п≥дготовц≥ й проведенн≥ атестац≥њ педагог≥чних та ≥нших прац≥вник≥в школи. 3.16. ¬еде, п≥дписуЇ ≥ передаЇ директору школи табель обл≥ку робочого часу безпосередньо п≥дпор¤дкованих йому вчител≥в та навчально-допом≥жного персоналу. 3.17. «д≥йснюЇ заходи щодо забезпеченн¤ навчальних каб≥нет≥в сучасним обладнанн¤м, наочними пос≥бниками й техн≥чними засобами навчанн¤, поповненн¤ б≥бл≥отеки науково-методичною, художньою, навчальною л≥тературою, фаховими газетами та журналами. 3.18. ќрган≥зовуЇ роботу з дотриманн¤ в навчальному процес≥ норм ≥ правил охорони прац≥. 3.19. «д≥йснюЇ контроль за безпечним станом обладнанн¤, прилад≥в, техн≥чних ≥ наочних засоб≥в навчанн¤, ¤к≥ використовуютьс¤ в навчальному процес≥. 3.20. ƒозвол¤Ї проведенн¤ навчального процесу з учн¤ми, вихованц¤ми за на¤вност≥ обладнаних дл¤ таких ц≥лей навчальних прим≥щень, що в≥дпов≥дають нормам ≥ правилам безпеки життЇд≥¤льност≥ ≥ прийн¤т≥ до експлуатац≥њ з укладанн¤м в≥дпов≥дного акту. 3.21. ќрган≥зовуЇ за участю заступника директора з адм≥н≥стративно-господарськоњ роботи своЇчасне та ¤к≥сне проведенн¤ паспортизац≥њ навчальних каб≥нет≥в, майстерень, спортзалу, а також п≥дсобних прим≥щень. 3.22. —кладаЇ на п≥дстав≥ даних, отриманих в≥д медичного закладу, списки ос≥б, ¤к≥ п≥дл¤гають пер≥одичному медичному огл¤ду, ≥з зазначенн¤м фактор≥в, ¤к≥ зумовлюють необх≥дн≥сть проведенн¤ останнього. 3.23. ќрган≥зовуЇ розробку ≥ пер≥одичний перегл¤д (не менше одного разу на 5 рок≥в) ≥нструкц≥й з охорони прац≥, а також розд≥л≥в, що стосуютьс¤ вимог безпеки життЇд≥¤льност≥, в методичних вказ≥вках до виконанн¤ практичних ≥ лабораторних роб≥т. 3.24. онтролюЇ своЇчасне проведенн¤ ≥нструктаж≥в дл¤ учн≥в, вихованц≥в, њх реЇстрац≥ю у в≥дпов≥дному журнал≥. 3.25. —п≥льно ≥з заступником директора школи з виховноњ роботи визначаЇ методику, пор¤док навчанн¤ правил дорожнього руху, повед≥нки на вод≥ й вулиц≥, пожежноњ безпеки. «д≥йснюЇ перев≥рку зазначених знань учн≥в, вихованц≥в. 3.26. «д≥йснюЇ сп≥льно з профсп≥лковою орган≥зац≥Їю адм≥н≥стративно-господарський контроль за дотриманн¤м правил безпечного користуванн¤ навчальними приладами та обладнанн¤м, х≥м≥чними реактивами, наочними пос≥бниками, шк≥льними мебл¤ми та њх збер≥ганн¤м. —воЇчасно вживаЇ заход≥в щодо вилученн¤ х≥м≥чних реактив≥в, навчального обладнанн¤, прилад≥в, не передбачених типовим перел≥ком, в тому числ≥ саморобних, встановлених у майстерн¤х, навчальних та ≥нших прим≥щенн¤х без в≥дпов≥дного акту-дозволу; зупин¤Ї навчальний процес у прим≥щенн¤х навчального закладу, ¤кщо там створюютьс¤ небезпечн≥ дл¤ здоров'¤ прац≥вник≥в ≥ учн≥в умови. 3.27. «'¤совуЇ обставини нещасних випадк≥в, що сталис¤ з прац≥вниками, учн¤ми, вихованц¤ми. 3.28. ƒотримуЇтьс¤ етичних норм повед≥нки, ¤к≥ в≥дпов≥дають громадському статусу педагога, в школ≥, побут≥, в громадських м≥сц¤х. 3.29. ЌадаЇ учн≥вським колективам допомогу у проведенн≥ оздоровчих, культурно-осв≥тн≥х та ≥нших заход≥в.
4. ѕрава «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи маЇ право в межах своЇњ компетенц≥њ: 4.1. Ѕути присутн≥м на будь-¤ких зан¤тт¤х, ¤к≥ провод¤тьс¤ з учн¤ми (вихованц¤ми) школи (без права входити в клас п≥сл¤ початку зан¤тт¤ без терм≥новоњ потреби ≥ робити зауваженн¤ вчителев≥ п≥д час зан¤тт¤). 4.2. ƒавати обов'¤зков≥ дл¤ виконанн¤ розпор¤дженн¤ безпосередньо п≥дпор¤дкованим йому прац≥вникам. 4.3. ѕрит¤гати до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥ учн≥в (вихованц≥в) за вчинки, ¤к≥ дезорган≥зують навчально-виховний процес, у пор¤дку, визначеному —татутом школи й ѕравилами заохоченн¤ та покаранн¤ учн≥в. 4.4. ¬носити в раз≥ потреби тимчасов≥ зм≥ни до розкладу зан¤ть, в≥дм≥н¤ти зан¤тт¤, тимчасово об'Їднувати групи ≥ класи дл¤ проведенн¤ сп≥льних зан¤ть.
5. ¬≥дпов≥дальн≥сть 5.1. «а невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ без поважних причин —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи, закон них розпор¤джень директора школи та ≥нших локальних нормативних акт≥в, посадових обов'¤зк≥в, встановлених ц≥Їю ≤нструкц≥Їю, в тому числ≥ за невикористанн¤ наданих прав, заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи несе дисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть у по р¤дку, визначеному трудовим законодавством. «агрубе порушенн¤ трудовоњ дисципл≥ни ¤к дисципл≥нарне покаранн¤ може бути застосоване зв≥льненн¤. 5.2. «а застосуванн¤ (в тому числ≥ одноразове) метод≥в вихованн¤, пов'¤заних ≥з ф≥зичним ≥ псих≥чним насилл¤м над особист≥стю учн¤ (вихованц¤), а також скоЇнн¤ ≥ншого аморального вчинку заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи може бути зв≥льнений з посади в≥дпов≥дно до трудового законодавства. 5.3. «а порушенн¤ правил пожежноњ безпеки, охорони прац≥, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних норм орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи прит¤гаЇтьс¤ до адм≥н≥стративноњ в≥дпов≥дальност≥ в пор¤дку ≥ у випадках, передбачених адм≥н≥стративним законодавством. 5.4. «а завдан≥ школ≥ чи учасникам навчального процесу у зв'¤зку з виконанн¤м (невиконанн¤м) своњх посадових обов'¤зк≥в збитки заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи несе матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть в пор¤дку ≥ в межах, встановлених трудовим ≥ цив≥льним законодавством.
6. ¬заЇмов≥дносини (зв'¤зки за посадою) «аступник директора школи з навчально-виховноњ роботи: 6.1. ѕрацюЇ в режим≥ ненормованого робочого дн¤ за граф≥ком, затвердженим директором школи. 6.2. —амост≥йно плануЇ свою роботу на навчальний р≥к та навчальну чверть. ѕлан роботи затверджуЇтьс¤ директором школи не п≥зн≥ше ¤к за п'¤ть дн≥в до початку запланованого пер≥оду. 6.3. ѕодаЇ директору школи письмовий зв≥т про свою д≥¤льн≥сть обс¤гом не б≥льше п'¤ти машинописних стор≥нок прот¤гом 10-ти дн≥в п≥сл¤ зак≥нченн¤ кожноњ чверт≥. 6.4. ќтримуЇ в≥д директора школи ≥нформац≥ю нормативно-правового ≥ орган≥зац≥йно-методичного характеру, ознайомлюЇтьс¤ з в≥дпов≥дними документами. 6.5. ¬≥зуЇ накази директора школи з питань орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу. 6.6. —истематично обм≥нюЇтьс¤ ≥нформац≥Їю з питань, ¤к≥ належать до його компетенц≥њ, з педагог≥чними прац≥вниками школи, заступниками директора з виховноњ та адм≥н≥стративно-господарськоњ роботи. 6.7. ¬иконуЇ обов'¤зки директора школи в пер≥од тимчасовоњ його в≥дсутност≥. ¬иконанн¤ обов'¤зк≥в директора зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до трудового законодавства ≥ —татуту школи на п≥дстав≥ наказу директора чи наказу кер≥вника органу управл≥нн¤ осв≥тою.
« посадовою ≥нструкц≥Їю ознайомлена ____________________________
“≈Ћ№ћјЌ≤¬—№ ј «ј√јЋ№Ќќќ—¬≤“Ќя Ў ќЋј ≤ Ц ≤≤≤ —“”ѕ≈Ќ≤¬
У”згодженоФ Д«атверджуюФ √олова профсп≥лкового ƒиректор “ельман≥вськоњ ком≥тету школи «ќЎ ≤ Ц ≤≤≤ ступен≥в _________ —.Ћ. ’ромих _______ —.¬. „еграхч≥ Д____Ф ________ 200__ р. Д____Ф _________200 __ р.
ѕќ—јƒќ¬ј ≤Ќ—“–” ÷≤я є3
«аступник директора з виховноњ роботи
1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ÷¤ посадова ≥нструкц≥¤ розроблена на основ≥ тарифно-квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики заступника директора (кер≥вника, начальника, зав≥дувача) закладу осв≥ти, директора (начальника, зав≥дувача) ф≥л≥алу закладу осв≥ти, затвердженоњ ћ≥н≥стерством осв≥ти ”крањни. ѕ≥д час складанн¤ ≥нструкц≥њ врахован≥ типов≥ рекомендац≥њ щодо орган≥зац≥њ служби охорони прац≥ в закладах осв≥ти. 1.2. «аступник директора школи з виховноњ роботи призначаЇтьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤Їтьс¤ з нењ директором школи. Ќа пер≥од в≥дпустки ≥ тимчасовоњ непрацездатност≥ заступника директора школи з виховноњ роботи його обов'¤зки можуть бути покладен≥ на заступника директора з навчально-виховноњ роботи або на виховател¤ з числа найб≥льш досв≥дчених педагог≥в. “имчасове виконанн¤ обов'¤зк≥в у таких умовах зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ наказу директора школи, виданого з дотриманн¤м законодавства про працю. 1.3. «аступник директора з виховноњ роботи повинен мати вищу педагог≥чну осв≥ту ≥ стаж роботи не менше н≥ж 5 рок≥в на педагог≥чних чи кер≥вних посадах. 1.4. «аступник директора школи з виховноњ роботи п≥дпор¤дковуЇтьс¤ безпосередньо директору школи.
1.5. «аступнику директора школи з виховноњ роботи безпосередньо п≥дпор¤дковуютьс¤: 1.6. ” своњй д≥¤льност≥ заступник директора школи з виховноњ роботи керуЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни, законами ”крањни, ”казами ѕрезидента ”крањни, р≥шенн¤ми ур¤ду ”крањни ≥ орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою вс≥х р≥вн≥в з питань осв≥ти ≥ вихованн¤ учн≥в; правилами ≥ нормами охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ протипожежноњ охорони, а також —татутом ≥ локальними правовими актами школи (в тому числ≥ ѕравилами внутр≥шнього трудового розпор¤дку, наказами ≥ розпор¤дженн¤ми директора, ц≥Їю ≤нструкц≥Їю), трудовим договором (контрактом). «аступник директора школи з виховноњ роботи дотримуЇтьс¤ онвенц≥њ про права дитини.
2. ‘ункц≥њ ќсновними напр¤мами д≥¤льност≥ заступника директора школи з виховноњ роботи Ї: 2.1. ќрган≥зац≥¤ позакласноњ ≥ позашк≥льноњ виховноњ роботи з учн¤ми. 2.2. ћетодичне управл≥нн¤ виховним процесом. 2.3. «абезпеченн¤ дотриманн¤ норм ≥ правил техн≥ки безпеки в позакласн≥й та позашк≥льн≥й робот≥ з учн¤ми.
3. ѕосадов≥ обов'¤зки «аступник директора школи з виховноњ роботи виконуЇ так≥ посадов≥ обов'¤зки 3.1. ќрган≥зовуЇ поточне ≥ перспективне плануванн¤ позакласноњ ≥ позашк≥льноњ роботи з учн¤ми та њњ зд≥йсненн¤. 3.2. оординуЇ роботу виховател≥в, класних кер≥вник≥в та ≥нших безпосередньо йому п≥дпор¤дкованих прац≥вник≥в. 3.3. ќрган≥зовуЇ ≥ координуЇ розробку необх≥дноњ навчально-методичноњ документац≥њ. 3.4. «д≥йснюЇ систематичний контроль за ¤к≥стю виховного процесу, роботою гуртк≥в, груп продовженого дн¤ ≥ проведенн¤м позакласних та позашк≥льних заход≥в, в≥дв≥дуЇ позакласн≥ та позашк≥льн≥ заходи, зан¤тт¤ гуртк≥в, груп продовженого дн¤, анал≥зуЇ њхню д≥¤льн≥сть, доводить результати анал≥зу до в≥дома педагог≥в. 3.5. ќрган≥зовуЇ просв≥тницьку роботу дл¤ батьк≥в, приймаЇ батьк≥в (ос≥б, що њх зам≥нюють) з питань орган≥зац≥њ виховного процесу. 3.6. ЌадаЇ допомогу педагог≥чним прац≥вникам в опануванн≥ та розробц≥ ≥нновац≥йних виховних програм ≥ технолог≥й. 3.7. —п≥льно ≥з заступником директора школи з навчально-виховноњ роботи складаЇ розклад зан¤ть груп продовженого дн¤ та ≥ншоњ виховноњ д≥¤льност≥, забезпечуЇ своЇчасну та ¤к≥сну зам≥ну тимчасово в≥дсутн≥х виховател≥в, ≥нших безпосередньо п≥дпор¤дкованих йому педагог≥в. 3.8. «абезпечуЇ своЇчасне складанн¤ встановленоњ зв≥тноњ документац≥њ, контролюЇ правильне ≥ своЇчасна веденн¤ виховател¤ми, класними кер≥вниками, ≥ншими педагогами журнал≥в груп продовженого дн¤, класних журнал≥в, ≥ншоњ документац≥њ. 3.9. ЌадаЇ допомогу колективам учн≥в у проведенн≥ культурно-осв≥тн≥х ≥ оздоровчих заход≥в. 3.10. онтролюЇ дотриманн¤ учн¤ми —татуту ≥ ѕравил дл¤ учн≥в школи. 3.11. Ѕере участь у п≥дбор≥ ≥ розстановц≥ педагог≥чних кадр≥в, орган≥зовуЇ п≥двищенн¤ њхньоњ квал≥ф≥кац≥њ та р≥вн¤ профес≥йноњ майстерност≥, керуЇ роботою методоб'Їднань, п≥двищуЇ свою квал≥ф≥кац≥ю. 3.12. ¬носить пропозиц≥њ щодо вдосконаленн¤ виховного процесу, бере участь у робот≥ педагог≥чноњ ради школи. 3.13. Ѕере участь у п≥дготовц≥ та проведенн≥ атестац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в школи. 3.14. ¬еде, п≥дписуЇ ≥ передаЇ директору школи табель обл≥ку робочого часу безпосередньо п≥дпор¤дкованих йому педагог≥в ≥ навчально-допом≥жного персоналу. 3.15. «д≥йснюЇ заходи щодо поповненн¤ б≥бл≥отеки навчально-методичною л≥тературою, фаховими журналами та газетами. 3.16. «абезпечуЇ виконанн¤ класними кер≥вниками, виховател¤ми, ≥ншими безпосередньо п≥дпор¤дкованими йому прац≥вниками покладе них на них обов'¤зк≥в щодо орган≥зац≥њ забезпеченн¤ безпеки життЇд≥¤льност≥ учн≥в, орган≥зовуЇ виховну роботу, сусп≥льно-корисну працю учн≥в в≥дпов≥дно до норм та правил охорони прац≥. 3.17. Ѕере участь у зд≥йсненн≥ адм≥н≥стративно-господарського контролю з питань забезпеченн¤ безпеки життЇд≥¤льност≥, у розсл≥дуванн≥ не щасних випадк≥в, ¤к≥ трапилис¤ з прац≥вниками та учн¤ми. 3.18. ЌадаЇ методичну допомогу класним кер≥вникам, кер≥вникам груп продовженого дн¤, гуртк≥в, спортивних секц≥й, трудових об'Їднань, у тому числ≥ з питань забезпеченн¤ охорони прац≥ учн≥в, запоб≥ганн¤ травматизму та нещасним випадкам. 3.19. ≤нструктуЇ безпосередньо п≥дпор¤дкованих йому прац≥вник≥в з питань охорони прац≥, техн≥ки безпеки, виробничоњ сан≥тар≥њ ≥ пожежноњ безпеки з оформленн¤м в≥дпов≥дноњ документац≥њ; складаЇ ≥нструкц≥њ з техн≥ки безпеки дл¤ шк≥льних гуртк≥в. 3.20. онтролюЇ дотриманн¤ та вживаЇ заход≥в щодо виконанн¤ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних норм, вимог, правил з охорони прац≥, пожежноњ безпеки п≥д час проведенн¤ виховних заход≥в та роб≥т за межами навчального закладу. 3.21. ќрган≥зовуЇ з учн¤ми та њхн≥ми батьками (особами, що њх зам≥нюють) заходи щодо запоб≥ганн¤ травматизму, дорожньо-транспортним пригодам, нещасним випадкам, ¤к≥ трапл¤ютьс¤ на вулиц≥, орган≥зовуЇ залученн¤ батьк≥в до проведенн¤ виховноњ роботи з учн¤ми, спри¤Ї створенню комплексноњ системи вихованн¤. 3.22. ¬становлюЇ ≥ п≥дтримуЇ зв'¤зки школи ≥з закладами позашк≥льноњ осв≥ти д≥тей, ≥ншими орган≥зац≥¤ми дл¤ сп≥льноњ д≥¤льност≥ з питань позашк≥льного вихованн¤. 3.23. ƒотримуЇтьс¤ етичних норм повед≥нки, ¤к≥ в≥дпов≥дають громадському статусу педагога, в школ≥, побут≥, громадських м≥сц¤х. 3.24. ѕроходить пер≥одичн≥ медичн≥ обстеженн¤.
4. ѕрава «аступник директора школи з виховноњ роботи маЇ право в межах своЇњ компетенц≥њ: 4.1. ѕерев≥р¤ти роботу безпосередньо п≥дпор¤дкованих йому прац≥вник≥в, бути присутн≥м на зан¤тт¤х та заходах, ¤к≥ провод¤тьс¤ в навчальному заклад≥; давати педагог≥чним прац≥вникам обов'¤зков≥ дл¤ виконанн¤ розпор¤дженн¤. 4.2. ѕрит¤гати до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥ учн≥в за вчинки, ¤к≥ дезорган≥зують виховний процес, у пор¤дку, встановленому —татутом школи й ѕравилами про заохоченн¤ та покаранн¤. 4.3. ¬носити в раз≥ необх≥дност≥ тимчасов≥ зм≥ни до розкладу зан¤ть гуртк≥в та груп продовженого дн¤, спортивних секц≥й тощо, в≥дм≥н¤ти зан¤тт¤, тимчасово об'Їднувати групи дл¤ проведенн¤ сп≥льних зан¤ть. 4.4. ¬имагати в≥д прац≥вник≥в необх≥дних в≥домостей, документ≥в, по¤снень тощо.
5. ¬≥дпов≥дальн≥сть 5.1. «а невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ без поважних причин —татуту чи ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи, законних розпор¤джень директора школи та ≥нших локальних нормативних акт≥в, посадових обов'¤зк≥в, встановлених ц≥Їю ≤нструкц≥Їю, в тому числ≥ за невикористанн¤ наданих прав, заступник директора школи з виховноњ роботи несе дисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку, визначеному трудовим законодавством. «а грубе порушенн¤ трудовоњ дисципл≥ни ¤к дисципл≥нарне покаранн¤ може бути застосоване зв≥льненн¤ з роботи. 5.2. «а використанн¤ (в тому числ≥ одноразове) метод≥в вихованн¤, пов'¤заних ≥з ф≥зичним ≥ чи психолог≥чним насилл¤м над особист≥стю учн¤, а також скоЇнн¤ ≥ншого аморального вчинку заступник директора з виховноњ роботи може бути зв≥льнений з посади в≥дпов≥дно до трудового законодавства. 5.3. «а порушенн¤ правил пожежноњ безпеки, охорони прац≥, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних вимог до орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу заступник директора школи з навчально-виховноњ роботи прит¤гаЇтьс¤ до адм≥н≥стративноњ в≥дпов≥дальност≥ у пор¤дку та у випадках, передбачених законодавством. 5.4. «а завдан≥ школ≥ чи учасникам навчального процесу у зв'¤зку з виконанн¤м (невиконанн¤м) своњх посадових обов'¤зк≥в збитки заступник директора школи з виховноњ роботи несе матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку ≥ в межах, встановлених трудовим ≥/чи цив≥льним законодавством.
6. ¬заЇмов≥дносини (зв'¤зки за посадою) «аступник директора школи з виховноњ роботи: 6.1. ѕрацюЇ в режим≥ ненормованого робочого дн¤ зг≥дно з граф≥ком, складеним виход¤чи з 40-годинного робочого тижн¤ ≥ затвердженим директором школи. 6.2. —амост≥йно плануЇ свою роботу на кожний навчальний р≥к та навчальну чверть. ѕлан роботи затверджуЇтьс¤ директором школи не п≥зн≥ше н≥ж за п'¤ть дн≥в до початку запланованого пер≥оду. 6.3. ѕодаЇ директору письмовий зв≥т про свою д≥¤льн≥сть обс¤гом не б≥льше п'¤ти машинописних стор≥нок прот¤гом 10-ти дн≥в п≥сл¤ зак≥нченн¤ кожноњ навчальноњ чверт≥. 6.4. ќтримуЇ в≥д директора школи ≥нформац≥ю нормативно-правового та орган≥зац≥йно-методичного характеру, ознайомлюЇтьс¤ з в≥дпов≥дними документами. 6.5. ¬≥зуЇ накази директора школи з питань орган≥зац≥њ виховноњ роботи. 6.6. —истематично обм≥нюЇтьс¤ ≥нформац≥Їю з питань, ¤к≥ належать до його компетенц≥њ, з адм≥н≥страц≥Їю та педагог≥чними прац≥вниками школи. 6.7. ¬иконуЇ обов'¤зки заступника директора школи з навчально-виховноњ роботи в пер≥од його тимчасовоњ в≥дсутност≥. ¬иконанн¤ обов'¤зк≥в зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до законодавства про працю на основ≥ наказу директора школи.
« посадовою ≥нструкц≥Їю ознайомлена ____________________________
ѕќ—јƒќ¬ј ≤Ќ—“–” ÷≤я є 26
”чител¤
1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ÷¤ посадова ≥нструкц≥¤ розроблена на основ≥ тарифно-квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики вчител¤, затвердженоњ ћ≥н≥стерством осв≥ти ”крањни. ѕ≥д час розробки ≤нструкц≥њ враховано рекомендац≥њ з орган≥зац≥њ служби охорони прац≥ в осв≥тн≥х закладах системи ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни. 1.2. ¬читель призначаЇтьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤Їтьс¤ з нењ районним в≥дд≥лом осв≥ти. 1.3. ¬читель повинен мати вищу чи середню педагог≥чну осв≥ту (без вимог до стажу педагог≥чноњ роботи). 1.4. ¬читель п≥дпор¤дковуЇтьс¤ безпосередньо заступнику директора школи з навчально-виховноњ роботи. 1.5. ” своњй д≥¤льност≥ вчитель керуЇтьс¤ онституц≥Їю ≥ законами ”крањни, ”казами ѕрезидента ”крањни, р≥шенн¤ми аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни ≥ орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою вс≥х р≥вн≥в з питань осв≥ти ≥ вихованн¤ учн≥в; правилами ≥ нормами охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ пожежноњ безпеки, а також —татутом ≥ локальними правовими актами школи (в т. ч. ѕравилами внутр≥шнього трудового розпор¤дку, наказами ≥ розпор¤дженн¤ми директора, ц≥Їю ≤нструкц≥Їю), трудовим договором (контрактом). ¬читель дотримуЇтьс¤ положень онвенц≥њ про права дитини.
2. ‘ункц≥њ ќсновними напр¤мами д≥¤льност≥ вчител¤ Ї: 2.1. Ќавчанн¤ ≥ вихованн¤ учн≥в з урахуванн¤м специф≥ки навчального предмета ≥ в≥ку школ¤р≥в. 2.2. —тимулюванн¤ соц≥ал≥зац≥њ учн≥в, формуванн¤ в них загальноњ культури забезпеченн¤ св≥домого вибору ними профес≥њ та формуванн¤ готовност≥ до функц≥онуванн¤ в ринкових умовах. 2.3. «абезпеченн¤ дотриманн¤ норм ≥ правил техн≥ки безпеки в навчальному заклад≥.
3. ѕосадов≥ обов'¤зки ¬читель виконуЇ так≥ посадов≥ обов'¤зки: 3.1. «д≥йснюЇ навчанн¤ ≥ вихованн¤ учн≥в ≥з урахуванн¤м специф≥ки навчального предмета, проводить уроки й ≥нш≥ навчальн≥ зан¤тт¤ в закр≥пленому за ним клас≥ зг≥дно з розпод≥лом навчального навантаженн¤, забезпечуЇ п≥д час зан¤ть належний пор¤док ≥ дисципл≥ну. 3.2. –еал≥зуЇ прийн¤т≥ в школ≥ осв≥тн≥ програми в≥дпов≥дно до навчального плану, власного поурочного плану ≥ розкладу зан¤ть; використовуЇ при цьому р≥зноман≥тн≥ прийоми, методи й засоби навчанн¤. 3.3. «абезпечуЇ р≥вень п≥дготовки учн≥в, ¤кий в≥дпов≥даЇ вимогам державного осв≥тнього стандарту. 3.4. ¬иконуЇ правила ≥ дотримуЇтьс¤ норм охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ протипожежного захисту, забезпечуЇ охорону житт¤ ≥ здоров'¤ учн≥в п≥д час навчального процесу, проведенн¤ лабораторних та практичних зан¤ть. 3.5. ќперативно пов≥домл¤Ї кер≥вник≥в школи про кожен нещасний випадок, вживаЇ заход≥в щодо наданн¤ першоњ дол≥карськоњ допомоги. 3.6. ¬носить пропозиц≥њ щодо покращенн¤ ≥ оздоровленн¤ умов зд≥йсненн¤ навчального процесу, а також доводить до в≥дома адм≥н≥страц≥њ про вс≥ недол≥ки в забезпеченн≥ навчального процесу, ¤к≥ знижують працездатн≥сть учн≥в. 3.7. ѕроводить ≥нструктаж учн≥в з правил безпеки прац≥ п≥д час навчальних зан¤ть з обов'¤зковою реЇстрац≥Їю в класному журнал≥ чи журнал≥ реЇстрац≥њ ≥нструктаж≥в. 3.8. ќрган≥зовуЇ вивченн¤ учн¤ми правил охорони прац≥. 3.9. «абезпечуЇ дотриманн¤ учн¤ми правил (≥нструкц≥њ) з охорони прац≥. 3.10. ¬еде в установленому пор¤дку класну документац≥ю, зд≥йснюЇ поточний контроль за в≥дв≥дуванн¤м ≥ усп≥шн≥стю учн≥в за прийн¤тою в школ≥ системою, виставл¤Ї оц≥нки в класний журнал ≥ щоденник учн¤, своЇчасно подаЇ адм≥н≥страц≥њ школи зв≥тн≥ дан≥. 3.11. Ѕере участь у встановленому пор¤дку в п≥дсумков≥й атестац≥њ учн≥в. 3.12. ƒопускаЇ у визначеному пор¤дку на зан¤тт¤ представник≥в адм≥н≥страц≥њ школи з метою контролюванн¤ й оц≥нюванн¤ своЇњ д≥¤льност≥. 3.13. «ам≥н¤Ї на уроках тимчасово в≥дсутн≥х вчител≥в початкових клас≥в зг≥дно з розпор¤дженн¤м заступника директора школи з навчально-виховноњ роботи. 3.14. ƒотримуЇтьс¤ —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи, ≥нших локальних правових акт≥в школи. 3.15. —творюЇ умови дл¤ дотриманн¤ законних прав ≥ свобод учн≥в. 3.16. √отуЇтьс¤ до проведенн¤ зан¤ть, систематично п≥двищуЇ свою профес≥йну квал≥ф≥кац≥ю, бере участь у д≥¤льност≥ методичного об'Їднанн¤ та ≥нших формах методичноњ роботи, ¤к≥ прийн¤т≥ в школ≥. 3.17. Ѕере участь у робот≥ педагог≥чноњ ради школи ≥ нарадах, ¤к≥ провод¤тьс¤ адм≥н≥страц≥Їю школи. 3.18. „ергуЇ по школ≥ в≥дпов≥дно до граф≥ку чергувань на перервах м≥ж зан¤тт¤ми, а також за 20 хв. до початку ≥ прот¤гом 20 хв. п≥сл¤ зак≥нченн¤ зан¤ть. 3.19. ѕ≥дтримуЇ пост≥йний зв'¤зок з батьками учн≥в (особами, ¤к≥ њх зам≥нюють). 3.20. ѕроходить пер≥одичне медичне обстеженн¤. 3.21. «абезпечуЇ створенн¤ належних сан≥тарно Ц г≥г≥Їн≥чних умов (природне ≥ штучне осв≥тленн¤, дотриманн¤ пов≥тр¤но Ц теплового режиму ≥ пров≥трюванн¤ класного прим≥щенн¤ тощо), вживаЇ заход≥в щодо проф≥лактики порушень постави, пониженн¤ гостроти зору, слуху, втомлюваност≥ д≥тей. 3.22. ¬изначаЇ оптимальне сп≥вв≥дношенн¤ навчального навантаженн¤, характеру та обс¤гу домашн≥х завдань прот¤гом тижн¤, доц≥льне чергуванн¤ прот¤гом дн¤ и тижн¤ навчальних предмет≥в, орган≥зовуЇ роботу ≥з самообслуговуванн¤ у прим≥щенн≥ класу ≥ контролюЇ њњ. 3.23. ќрган≥зовуЇ поповненн¤ каб≥нету обладнанн¤м, приладами, наочн≥стю, ≥ншим майном, приймаЇ матер≥альн≥ ц≥нност≥ на в≥дпов≥дальне збереженн¤ за документами, забезпечуЇ збереженн¤ п≥дзв≥тного майна, бере участь у визначеному пор¤дку в ≥нвентаризац≥њ чи списанн≥ майна класу. ѕост≥йно стежить за справн≥стю обладнанн¤ ≥ забезпечуЇ належне його збер≥ганн¤. 3.24. онтролюЇ забезпечен≥сть каб≥нету медичними та ≥ндив≥дуальними засобами захисту, наочн≥стю з питань безпеки життЇд≥¤льност≥. 3.25. ќрган≥зовуЇ харчуванн¤ д≥тей ≥ стежить за дотриманн¤м учн¤ми сан≥тарно Ц г≥г≥Їн≥чних вимог п≥д час прийманн¤ њж≥. 3.26. ƒотримуЇтьс¤ етичних норм повед≥нки, ¤к≥ в≥дпов≥дають громадському статусу вчител¤, в школ≥, побут≥, в громадських м≥сц¤х. 4. ѕрава ¬читель маЇ право на: 4.1. ”часть в управл≥нн≥ школою в пор¤дку, передбаченому —татутом школи. 4.2. «ахист профес≥йноњ чест≥ й г≥дност≥. 4.3. ќзнайомленн¤ з≥ скаргами та ≥ншими документами, ¤к≥ м≥ст¤ть оц≥нку його д≥¤льност≥, наданн¤ в≥дпов≥дних по¤снень. 4.4. «ахист своњх ≥нтерес≥в самост≥йно ≥/чи через посередника, в тому числ≥ адвоката, у випадку дисципл≥нарного розсл≥дуванн¤, пов'¤заного з порушенн¤м вчителем норм профес≥йноњ етики. 4.5. онф≥денц≥йн≥сть дисципл≥нарного (службового) розсл≥дуванн¤, за вин¤тком випадк≥в, передбачених законом. 4.6. ¬≥льний виб≥р ≥ використанн¤ методик навчанн¤ й вихованн¤, навчальних пос≥бник≥в ≥ матер≥ал≥в, п≥дручник≥в, методик оц≥нюванн¤ знань учн≥в. 4.7. ѕ≥двищенн¤ своЇњ квал≥ф≥кац≥њ. 4.8. ѕроходженн¤ атестац≥њ на добров≥льн≥й основ≥ на в≥дпов≥дну квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю. 4.9. ƒаванн¤ учн¤м п≥д час зан¤ть ≥ перерв обов'¤зкових дл¤ виконанн¤ розпор¤джень, ¤к≥ стосуютьс¤ орган≥зац≥њ зан¤ть ≥ дотриманн¤ дисципл≥ни, прит¤гненн¤ учн≥в до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥ у випадках, передбачених —татутом ≥ ѕравилами внутр≥шнього розпор¤дку школи.
5. ¬≥дпов≥дальн≥сть 5.1. ” визначеному законодавством ”крањни пор¤дку вчитель несе в≥дпов≥дальн≥сть за: Ч реал≥зац≥ю в повному обс¤з≥ навчальних програм в≥дпов≥дно до навчального плану ≥ розкладу зан¤ть; Ч збереженн¤ житт¤ ≥ здоров'¤ учн≥в п≥д час навчального процесу; Ч дотриманн¤ прав ≥ свобод учн≥в. __ дотриманн¤ учн¤ми моральних, етичних норм повед≥нки, —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього розпор¤дку навчального закладу.
5.2. «а невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ без поважних причин —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи, законних розпор¤джень директора школи та ≥нших локальних нормативних акт≥в, посадових обов'¤зк≥в, встановлених ц≥Їю ≤нструкц≥Їю, вчитель несе дисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку, визначеному трудовим законодавством. 5.3. «а застосуванн¤, в тому числ≥ одноразове, метод≥в вихованн¤, пов'¤заних з ф≥зичним ≥ чи псих≥чним насилл¤м над особист≥стю учн¤, а також скоЇнн¤ ≥ншого аморального вчинку вчитель може бути зв≥льнений з посади в≥дпов≥дно до трудового законодавства ≥ «акону ”крањни Ђѕро осв≥туї. 5.4. «а завдан≥ школ≥ чи учасникам навчального процесу у зв'¤зку з виконанн¤м (невиконанн¤м) своњх посадових обов'¤зк≥в збитки учитель несе матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть в пор¤дку ≥ в межах, визначених трудовим ≥/чи цив≥льним законодавством. 6. ¬заЇмов≥дносини (зв'¤зки за посадою) ”читель: 6.1. ѕрацюЇ в режим≥ виконанн¤ встановленого йому навчального навантаженн¤ в≥дпов≥дно до розкладу навчальних зан¤ть, бере участь в обов'¤зкових планових загально шк≥льних класних та позашк≥льних заходах, самост≥йно плануЇ д≥¤льн≥сть, ¤ка визначена його посадовими обов'¤зками. 6.2. ” пер≥од кан≥кул, ¤к≥ не зб≥гаютьс¤ з в≥дпусткою, залучаЇтьс¤ адм≥н≥страц≥Їю школи до педагог≥чноњ, методичноњ чи орган≥зац≥йноњ роботи в межах часу, ¤кий не перевищуЇ навчального навантаженн¤ до початку кан≥кул. 6.3. «ам≥нюЇ в установленому пор¤дку тимчасово в≥дсутн≥х вчител≥в на умовах погодинноњ оплати ≥ зг≥дно з тариф≥кац≥Їю (залежно в≥д тривалост≥ зам≥ни). 6.4. «ам≥нюЇтьс¤ на пер≥од тимчасовоњ в≥дсутност≥ вчител¤ми т≥Їњ ж спец≥альност≥ чи вчител¤ми, ¤к≥ мають в≥дставанн¤ з навчального плану у викладанн≥ предмета в цьому клас≥. 6.5. ќдержуЇ в≥д адм≥н≥страц≥њ школи матер≥али нормативно-правового ≥ орган≥зац≥йно-методичного характеру, ознайомлюЇтьс¤ з в≥дпов≥дними документами. 6.6. —истематично обм≥нюЇтьс¤ ≥нформац≥Їю з питань, ¤к≥ належать до його компетенц≥њ, з адм≥н≥страц≥Їю ≥ педагог≥чними прац≥вниками школи.
« посадовою ≥нструкц≥Їю ознайомлена(ий)
“≈Ћ№ћјЌ≤¬—№ ј «ј√јЋ№Ќќќ—¬≤“Ќя Ў ќЋј ≤ Ц ≤≤≤ —“”ѕ≈Ќ≤¬
ѕќ—јƒќ¬ј ≤Ќ—“–” ÷≤я є
ер≥вник гуртка
1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ер≥вник гуртка (педагог додатковоњ осв≥ти) призначаЇтьс¤ на посаду та зв≥льн¤Їтьс¤ з нењ начальником в≥дд≥лу осв≥ти. 1.2. ер≥вник гуртка повинен мати вищу або середню профес≥йну осв≥ту (без урахуванн¤ стажу педагог≥чноњ роботи). ќсоба, що не маЇ в≥дпов≥дноњ осв≥ти, але маЇ достатн≥й практичний досв≥д, знанн¤, вм≥нн¤ (наприклад у галуз≥ народних промисл≥в) та виконуЇ ¤к≥сно ≥ в повному обс¤з≥ покладен≥ на нењ посадов≥ обов'¤зки, за рекомендац≥Їю атестац≥йноњ ком≥с≥њ школи, ¤к вин¤ток, може бути призначена на посаду кер≥вника гуртка (педагога додатковоњ осв≥ти). 1.3. ер≥вник гуртка п≥дпор¤дкований безпосередньо заступнику директора з виховноњ роботи. 1.4. ” своњй д≥¤льност≥ кер≥вник гуртка керуЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни, «аконами ”крањни Ђѕро осв≥туї, Ђѕро позашк≥льну осв≥туї, Ђѕро загальну середню осв≥туї, наказами орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою вс≥х р≥вн≥в з питань осв≥ти й вихованн¤ учн≥в, правилами й нормами охорони прац≥, техн≥ки безпеки, а також —татутом та локальними правовими актами школи (в тому числ≥ ѕравилами внутр≥шнього трудового розпор¤дку, наказами й розпор¤дженн¤ми директора, ц≥Їю ≤нструкц≥Їю), трудовим договором (контрактом). ер≥вник гуртка дотримуЇтьс¤ онвенц≥њ про права дитини.
2. ‘ункц≥њ ќсновними напр¤мами д≥¤льност≥ кер≥вника гуртка Ї: 2.1. ƒодаткова осв≥та учн≥в школи. 2.2. –озвиток творчих зд≥бностей учн≥в. 2.3. —при¤нн¤ саморозвитку ≥ самореал≥зац≥њ учн≥в.
3. ѕосадов≥ обов'¤зки ер≥вник гуртка виконуЇ так≥ посадов≥ обов'¤зки: 3.1. омплектуЇ склад учн≥в гуртка, секц≥њ, студ≥њ, клубного чи ≥ншого дит¤чого об'Їднанн¤ ≥ вживаЇ заход≥в щодо його збереженн¤ прот¤гом строку навчанн¤. 3.2. «д≥йснюЇ додаткову осв≥ту учн≥в. 3.3. «абезпечуЇ педагог≥чно обірунтований виб≥р форм, засоб≥в ≥ метод≥в роботи (навчанн¤) виход¤чи з психоф≥з≥олог≥чноњ доц≥льност≥. 3.4. «абезпечуЇ дотриманн¤ прав ≥ свобод учн≥в. 3.5. Ѕере участь у розробц≥ та реал≥зац≥њ осв≥тн≥х програм. 3.6. —кладаЇ плани ≥ програми зан¤ть, забезпечуЇ њх виконанн¤, веде встановлену документа ц≥ю та зв≥тн≥сть.
3.7. ¬и¤вл¤Ї творч≥ зд≥бност≥ учн≥в, спри¤Ї њхньому розвитку, формуванню ст≥йких профес≥йних ≥нтерес≥в та нахил≥в. 3.8. ѕ≥дтримуЇ обдарованих ≥ талановитих учн≥в, у тому числ≥ д≥тей ≥з обмеженими можливост¤ми здоров'¤. 3.9. ќрган≥зовуЇ участь учн≥в у масових заходах. 3.10. ЌадаЇ в межах своЇњ компетенц≥њ консультативну допомогу батькам (особам, що њх зам≥нюють), а також педагог≥чним прац≥вникам школи. 3.11. «абезпечуЇ п≥д час проведенн¤ зан¤ть дотриманн¤ правил охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ протипожежного захисту, проводить ≥нструктаж з охорони прац≥ учн≥в з обов'¤зковою реЇстрац≥Їю в журнал≥ встановленого зразка. 3.12. ќперативно спов≥щаЇ адм≥н≥страц≥ю школи про кожний нещасний випадок, вживаЇ заход≥в щодо наданн¤ першоњ дол≥карн¤ноњ допомоги. 3.13. ѕ≥двищуЇ свою профес≥йну квал≥ф≥кац≥ю, бере участь у методичн≥й робот≥ р≥зних форм, в тому числ≥ у д≥¤льност≥ методичних об'Їднань.
3.14. Ѕере участь у робот≥ педагог≥чноњ ради школи. 3.15. ѕроходить пер≥одично безкоштовний методичний огл¤д. 3.16. ƒотримуЇтьс¤ етичних норм повед≥нки, що в≥дпов≥дають громадському статусу педагога, в школ≥, побут≥, громадських м≥сц¤х.
4. ѕрава ер≥вник гуртка маЇ право на: 4.1. ”часть в управл≥нн≥ школою зг≥дно ≥з —татутом школи. 4.2. «ахист профес≥йноњ г≥дност≥ та чест≥. 4.3. ќзнайомленн¤ з≥ скаргами та ≥ншими документами, що м≥ст¤ть оц≥нку його роботи, наданн¤ щодо них по¤снень. 4.4. «ахист своњх ≥нтерес≥в самост≥йно чи через представника, в тому числ≥ адвоката, у випадку дисципл≥нарного чи службового розсл≥дуванн¤, пов'¤заного з порушенн¤м педагогом норм профес≥йноњ етики. 4.5. онф≥денц≥йн≥сть дисципл≥нарного (службового) розсл≥дуванн¤, за вин¤тком випадк≥в, що передбачен≥ законом. 4.6. ¬≥льний виб≥р та використанн¤ методик навчанн¤ та вихованн¤, навчальних пос≥бник≥в ≥ матер≥ал≥в, п≥дручник≥в, метод≥в оц≥нюванн¤ знань учн≥в. 4.7. ѕ≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ. 4.8. ѕроходженн¤ атестац≥њ на добров≥льн≥й основ≥ на в≥дпов≥дну квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю. 4.9. ƒаванн¤ учн¤м п≥д час зан¤ть та перерв обов'¤зкових дл¤ виконанн¤ розпор¤джень щодо орган≥зац≥њ зан¤ть ≥ дотриманн¤ дисципл≥ни, прит¤гненн¤ учн≥в до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥ у випадках та пор¤дку, встановлених —татутом школи ≥ ѕравилами заохоченн¤ й покаранн¤ учн≥в школи.
5. ¬≥дпов≥дальн≥сть 5.1. ер≥вник гуртка несе в≥дпов≥дальн≥сть в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни за ¤к≥сть виконанн¤ осв≥тн≥х програм, збереженн¤ житт¤ ≥ здоров'¤ учн≥в п≥д час зан¤ть, дотриманн¤ њхн≥х прав ≥ свобод. 5.2. «а невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ без поважних причин —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи та ≥нших локальних нормативних акт≥в, посадових обов'¤зк≥в, встановлених ц≥Їю ≤нструкц≥Їю, кер≥вник гуртка несе дисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку, встановленому трудовим законодавством. 5.3. «а застосуванн¤, в тому числ≥ одноразове, метод≥в вихованн¤, пов'¤заних ≥з ф≥зичним ≥ чи псих≥чним насилл¤м над особою учн¤, а також скоЇнн¤ ≥ншого аморального вчинку кер≥вник гуртка може бути зв≥льнений з посади, ¤ку в≥н об≥ймаЇ, в≥дпов≥дно до трудового законодавства ≥ «акону ”крањни Ђѕро осв≥туї. 5.4. «а завдан≥ школ≥ чи учасникам осв≥тнього процесу у зв'¤зку з виконанн¤ (невиконанн¤м) своњх посадових обов'¤зк≥в збитки кер≥вник гуртка несе матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть в пор¤дку ≥ межах, встановлених трудовим ≥ чи цив≥льним законодавством.
6. ¬заЇмов≥дносини (зв'¤зки за посадою) ер≥вник гуртка: 6.1. ѕрацюЇ в режим≥ виконанн¤ встановленого йому навчального навантаженн¤ в повномуобс¤з≥ в≥дпов≥дно до розкладу зан¤ть, участ≥ в обов'¤зкових планових загальношк≥льних заходах ≥ самоплануванн¤ обов'¤зковоњ д≥¤льност≥, дл¤ ¤коњ не встановлен≥ норми обс¤г≥в виконанн¤. 6.2. —амост≥йно плануЇ свою роботу на кожний навчальний р≥к ≥ кожну чверть. ѕлан роботи затверджуЇ заступник директора з виховноњ роботи не п≥зн≥ше н≥ж через п'¤ть дн≥в п≥сл¤ початку чверт≥. 6.3. ѕодаЇ заступнику директора школи з виховноњ роботи письмовий зв≥т про свою д≥¤льн≥сть в обс¤з≥ не б≥льше 5-ти стор≥нок друкованого тексту прот¤гом 5-ти дн≥в п≥сл¤ зак≥нченн¤ навчальноњ чверт≥. 6.4. ќтримуЇ в≥д директора школи та його заступник≥в ≥нформац≥ю нормативно-правового ≥ орган≥зац≥йно-методичного характеру, ознайомлюЇтьс¤ п≥д розписку з в≥дпов≥дними документами. 6.5. ѕрацюЇ в т≥сн≥й взаЇмод≥њ з учител¤ми, батьками учн≥в (особами, що њх зам≥нюють), систематично обм≥нюЇтьс¤ ≥нформац≥Їю з питань, що належать до його компетенц≥њ, з адм≥н≥страц≥Їю та педагог≥чними прац≥вниками школи.
« ≥нструкц≥Їю ознайомлений(а) “≈Ћ№ћјЌ≤¬—№ ј «ј√јЋ№Ќќќ—¬≤“Ќя Ў ќЋј ≤ Ц ≤≤≤ —“”ѕ≈Ќ≤¬
ѕќ—јƒќ¬ј ≤Ќ—“–” ÷≤я є
ласного кер≥вника
≤. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ÷¤ посадова ≥нструкц≥¤ розроблена на основ≥ тарифно-квал≥ф≥кац≥йноњ характеристики класного кер≥вника, Дѕоложенн¤м про класного кер≥вника навчального закладу системи загальноњ середньоњ осв≥тиФ в≥д 6.09.2000р. є 434, ≥нструктивно Ц методичного листа ћ≥н≥стерства осв≥ти ”крањни Дќсновн≥ напр¤мки д≥¤льност≥ класного кер≥вникаФ в≥д 30.10.1992р. ѕри складанн≥ ≥нструкц≥њ враховано рекомендац≥њ Д ѕоложенн¤ про орган≥зац≥ю роботи з охорони прац≥ учасник≥в навчально Ц виховного процесу в установах ≥ закладах осв≥тиФ, затвердженого наказом ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни в≥д 01.08.2001р. є 563. 1.2. ласний кер≥вник призначаЇтьс¤ з числа педагог≥чних прац≥вник≥в школи ≥ зв≥льн¤Їтьс¤ з посади директором школи. 1.3. ласний кер≥вник повинен мати вищу чи середню спец≥альну педагог≥чну осв≥ту (без вимог до стажу педагог≥чноњ роботи). 1.4. ласний кер≥вник п≥дпор¤дковуЇтьс¤ безпосередньо заступнику директора школи з виховноњ роботи. 1.5. ” своњй д≥¤льност≥ класний кер≥вник керуЇтьс¤ онституц≥Їю ≥ законодавством ”крањни, ”казами ѕрезидента ”крањни, р≥шенн¤ми аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни ≥ орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою вс≥х р≥вн≥в з питань осв≥ти ≥ вихованн¤ учн≥вськоњ молод≥; правилами ≥ нормами охорони прац≥, техн≥ки безпеки ≥ протипожежного захисту, а також —татутом ≥ локальними правовими актами школи (в тому числ≥ ѕравилами внутр≥шнього трудового розпор¤дку, наказами ≥ розпор¤дженн¤ми директора, ц≥Їю ≤нструкц≥Їю), трудовим договором (контрактом). ласний кер≥вник дотримуЇтьс¤ онвенц≥њ про права дитини.
2. ‘ункц≥њ ќсновними напр¤мами д≥¤льност≥ класного кер≥вника Ї: 2.1. —творенн¤ спри¤тливих умов дл¤ ≥ндив≥дуального розвитку ≥ формуванн¤ особистост≥ учн≥в. 2.2. ‘ормуванн¤ колективу класу.
3. ѕосадов≥ обов'¤зки ласний кер≥вник виконуЇ так≥ посадов≥ обов'¤зки: 3.1. ѕрацюЇ з учн¤ми закр≥пленого за ним класу. 3.2. ¬ивчаЇ особист≥сть кожного учн¤ в клас≥, його нахили, ≥нтереси. 3.3. —творюЇ спри¤тлив≥ м≥кросередовище ≥ морально-психолог≥чний кл≥мат дл¤ кожного учн¤ в клас≥. 3.4. —при¤Ї розвитку в учн≥в навичок сп≥лкуванн¤, допомагаЇ учн¤м вир≥шувати проблеми, ¤к≥ виникають у сп≥лкуванн≥ з товаришами, вчител¤ ми, батьками. 3.5. —пр¤мовуЇ самовихованн¤ ≥ саморозвиток особистост≥ учн¤, вносить необх≥дн≥ корективи в систему його вихованн¤. 3.6. ЌадаЇ допомогу учн¤м у навчальн≥й д≥¤льност≥, з'¤совуЇ причини низькоњ усп≥шност≥, забезпечуЇ њх усуненн¤. 3.7. —при¤Ї здобуттю додатковоњ осв≥ти учн¤ми через систему гуртк≥в, клуб≥в, секц≥й, об'Їднань, ¤к≥ орган≥зовуютьс¤ в школ≥, закладах позашк≥льноњ осв≥ти за м≥сцем проживанн¤. 3.8. ќрган≥зовуЇ житт¤ колективу класу в≥дпов≥дно до в≥кових особливостей та ≥нтерес≥в учн≥в ≥ вимог сусп≥льства. 3.9. —п≥льно з органами учн≥вського самовр¤дуванн¤ веде активну пропаганду здорового способу житт¤; проводить ф≥зкультурно-масов≥, спортивн≥ та ≥нш≥ заходи, ¤к≥ спри¤ють зм≥цненню здоров'¤ учн≥в у клас≥.
3.10. ¬еде у встановленому пор¤дку документац≥ю класу, контролюЇ заповненн¤ учн¤ми щоденник≥в ≥ виставленн¤ в них оц≥нок. 3.11. ѕ≥дтримуЇ пост≥йний контакт з батьками учн≥в (особами, ¤к≥ њх зам≥нюють). 3.12. ѕлануЇ виховну роботу в клас≥. 3.13. «абезпечуЇ дотриманн¤ правил безпеки життЇд≥¤льност≥ п≥д час зд≥йсненн¤ навчального процесу та проведенн¤ виховних заход≥в. 3.14. ќперативно ≥нформуЇ адм≥н≥страц≥ю школи про кожен нещасний випадок, вживаЇ заход≥в щодо наданн¤ першоњ дол≥карськоњ допомоги. 3.15. ¬носить пропозиц≥њ щодо покращенн¤ ≥ оздоровленн¤ умов зд≥йсненн¤ навчального процесу, а також доводить до в≥дома зав≥дувача каб≥нету, дирекц≥њ школи ≥нформац≥ю про вс≥ недол≥ки в забезпеченн≥ осв≥тнього процесу, ¤к≥ знижують працездатн≥сть учн≥в, негативно впливають на њхнЇ здоров'¤. 3.16. «д≥йснюЇ ≥нструктаж учн≥в з безпеки життЇд≥¤льност≥ п≥д час проведенн¤ виховних заход≥в з обов'¤зковою реЇстрац≥Їю в класному журнал≥ чи журнал≥ реЇстрац≥њ ≥нструктаж≥в. 3.17. ќрган≥зовуЇ вивченн¤ учн¤ми правил охорони прац≥, правил вуличного руху, повед≥нки в побут≥, на вод≥ тощо.
3.18. Ѕере участь у робот≥ педагог≥чноњ ради школи. 3.19. ѕроходить пер≥одичн≥ медичн≥ обстеженн¤. 3.20. —истематично п≥двищуЇ свою профес≥йну квал≥ф≥кац≥ю; бере участь у д≥¤льност≥ методичних об'Їднань та ≥нших формах методичноњ роботи. 3.21. ƒотримуЇтьс¤ етичних норм повед≥нки, ¤к≥ в≥дпов≥дають громадському статусу педагога, в школ≥, побут≥, в громадських м≥сц¤х.
4. ѕрава ласний кер≥вник маЇ право на: 4.1. ”часть в управл≥нн≥ школою в пор¤дку, визначеному —татутом школи. 4.2. «ахист профес≥йноњ чест≥ й г≥дност≥. 4.3. ќзнайомленн¤ з≥ скаргами та ≥ншими документами, ¤к≥ м≥ст¤ть оц≥нку його роботи, наданн¤ в≥дпов≥дних по¤снень. 4.4. «ахист своњх ≥нтерес≥в самост≥йно ≥ чи через представника, в тому числ≥ адвоката, у випадку дисципл≥нарного чи службового розсл≥дуванн¤, пов'¤заного з порушенн¤м педагогом норм профес≥йноњ етики. 4.5. онф≥денц≥йн≥сть дисципл≥нарного (службового) розсл≥дуванн¤, за вин¤тком випадк≥в, передбачених законом. 4.6. ¬≥льний виб≥р ≥ використанн¤ методик навчанн¤ й вихованн¤, навчальних пос≥бник≥в ≥ матер≥ал≥в, п≥дручник≥в. 4.7. –егул¤рне п≥двищенн¤ своЇњ квал≥ф≥кац≥њ. 4.8. ѕроходженн¤ атестац≥њ на добров≥льн≥й основ≥ на в≥дпов≥дну квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю. 4.9. ƒаванн¤ учн¤м п≥д час зан¤ть ≥ перерв обов'¤зкових дл¤ виконанн¤ розпор¤джень, ¤к≥ стосуютьс¤ орган≥зац≥њ зан¤ть ≥ дотриманн¤ дисципл≥ни, прит¤гненн¤ учн≥в до дисципл≥нарноњ в≥дпов≥дальност≥ у випадках ≥ в пор¤дку, встановлених —татутом ≥ ѕравилами внутр≥шнього розпор¤дку.
5. ¬≥дпов≥дальн≥сть 5.1. ласний кер≥вник несе в≥дпов≥дальн≥сть за житт¤ ≥ здоров'¤ учн≥в класу п≥д час заход≥в, ¤к≥ в≥н проводить, а також за дотриманн¤ њхн≥х прав ≥ свобод в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни. 5.2. «а невиконанн¤ чи неналежне виконанн¤ без поважних причин —татуту ≥ ѕравил внутр≥шнього трудового розпор¤дку школи, законних розпор¤джень директора школи та ≥нших локальних нормативних акт≥в, посадових обов'¤зк≥в, визначених ц≥Їю ≥нструкц≥Їю, класний кер≥вник несе дисципл≥нарну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку, передбаченому трудовим законодавством. 5.3. «а застосуванн¤, в тому числ≥ одноразове, метод≥в вихованн¤, пов'¤заних ≥з ф≥зичним ≥ чи псих≥чним насилл¤м над особист≥стю учн¤, а також скоЇнн¤ ≥ншого аморального вчинку класний кер≥вник може бути зв≥льнений з посади в≥дпов≥дно до трудового законодавства ≥ «акону ”крањни Ђѕро осв≥туї. 5.4. «а навмисно завдан≥ школ≥ чи учасникам навчального процесу у зв'¤зку з виконанн¤м (не виконанн¤м) своњх посадових обов'¤зк≥в збитки класний кер≥вник несе матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть у пор¤дку, визначеному трудовим чи цив≥льним законодавством.
6. ¬заЇмов≥дносини (зв'¤зки за посадою) ласний кер≥вник: 6.1. ѕрацюЇ за планом,. затвердженим заступником директора школи з виховноњ роботи 6.2. «ам≥нюЇ у встановленому пор¤дку тимчасово в≥дсутн≥х класних кер≥вник≥в. 6.3. —амост≥йно плануЇ свою роботу на навчальний р≥к ≥ навчальну чверть. ѕлан роботи затверджуЇтьс¤ заступником директора школи з виховноњ роботи. 6.4. ѕодаЇ заступнику директора школи з виховноњ роботи письмовий зв≥т про свою д≥¤льн≥сть п≥сл¤ зак≥нченн¤ навчальноњ чверт≥. 6.5. ќтримуЇ в≥д директора школи ≥ його заступник≥в ≥нформац≥ю нормативно-правового ≥ орган≥зац≥йно-методичного характеру, ознайомлюЇтьс¤ з в≥дпов≥дними документами. 6.6. ѕрацюЇ в т≥сн≥й взаЇмод≥њ з учител¤ми, батьками учн≥в (особами, що њх зам≥нюють); систематично обм≥нюЇтьс¤ ≥нформац≥Їю з питань, ¤к≥ вход¤ть до його компетенц≥њ, з адм≥н≥страц≥Їю ≥ педагог≥чними прац≥вниками школи.
« посадовою ≥нструкц≥Їю ознайомлена(ий)
|
>>>на следующую страницу>>>