ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ
І.Організаційно-педагогічна:
- сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій; - створити колектив однодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці; — здійснювати загальне керівництво методичною, інноваційною діяльністю (проведення науково-практичних конференцій, семінарів, практикумів, круглих столів, методичних конкурсів, виставок, предметних тижнів тощо); - розгляд планів, програм усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження; - координація діяльності з питань методичної роботи з районними методичними об’єднаннями, рай методкабінетом; - організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості; — організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами.
ІІ.Інструктивно-методична:
- інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації навчально-виховного процесу; - оперативне інформування педагогів про досягнення психолого - педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни.
ІІІ. Пошуково-дослідницька:
- стимулювання ініціативи та активізація творчості членів педагогічного колективу до творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі освіти та роботі педагога; - вироблення й погодження підходів до організації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі; - організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності, професійного вдосконалення.
IV. Вивчення, узагальнення й поширення передового досвіду:
- вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення прогресивного досвіду кожного та впровадження його у практику роботи педколективу; — створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.
  ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ТЕЛЬМАНІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ НА 2004-2005 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Голова методичної ради Л.В.Луценко СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ
Голова методичної ради Луценко Л.В. - заступник директора з навчально – виховної роботи Члени методичної ради: Павлик М.М. – заступник директора з навчально – виховної роботи Коссе Г.А. - заступник директора з виховної роботи Вітченко Н.Г – учитель початкових класів, спеціаліст І категорії старший учитель, керівник шкільного методичного об”єднання учителів початкових класів Черненко Т.П. – учитель російської мови і літератури, спеціаліст І категорії, старший учитель, керівник шкільного методичного об”єднання учителів суспільно- гуманітарного циклу Хромих С.Л. – учитель фізики, спеціаліст вищої категорії, керівник шкільного методичного об”єднання учителів природничо – математичного циклу. Назаренко В.М.- учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель Волосевич І.О. – учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, учитель – методист.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
|