Самоанализ освітньої діяльності школи

продовження

Новини

Педколектив

Наші досягнення

Методична скарбниця

Козацькі традиції

Гордість школи

Наші випускники

Із історії школи

Шкільна країна

Навчальна робота

Виховна робота

На головну

2

 

2.Ефективність навчально-виховного процесу

2.1.1 Рівень навчальних досягнень учнів

 Результати річного оцінювання в2004-2005 навчальному році в 5-11 класах з основних предметів інваріантної складової навчального плану представлені на діаграмах:

 

Рівень навчальних досягнень учнів (за результатами річного оцінювання в 2004-2005 н. р.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська мова 5-11 класи

 

 

 

 

 

 

 

Всього учнів

Навчальні досягнення

 

 

 

 

 

 

 

І рівень
початковий

ІІ рівень
середній

ІІІ рівень
достатній

ІV рівень
високий

 

 

 

 

 

 

 

279

 

130

118

31

 

 

 

 

 

 

 

100%

0%

47%

42%

11%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів (за результатами річного оцінювання в 2004-2005 н. р.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Російська література 5-11 класи

 

 

 

 

 

 

 

Всього учнів

Навчальні досягнення

 

 

 

 

 

 

 

І рівень
початковий

ІІ рівень
середній

ІІІ рівень
достатній

ІV рівень
високий

 

 

 

 

 

 

 

279

2

94

117

66

 

 

 

 

 

 

 

100%

1%

33%

42%

24%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 Навчальні досягнення учнів 2-11 класів в 2004-2005 навчальному році в порівняні з минулими роками представлено в таблиці та на діаграмі:

 

 

 

 

 

 

Навчальний

рік

 

Всього навчалося

Всього атестовано

%

 

Навчальні досягнення

 

Високий і достатній

рівні 7-12 балів

%

Середній

Рівень

4-6 балів

%

Початковий рівень

1-3 бали

%

2002-2003

 

812

757

93

322

43

374

49

60

8

2003-2004

 

764

715

94

340

48

327

46

48

6

2004-2005

 

702

664

95

304

45

331

50

31

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.3 Розбіжність між рівнем навчальних досягнень за результатами контрольних  випробувань, проведених експертною комісією, та рівнем  навчальних досягнень учнів, що  визначений у навчальному  закладі.

Розбіжність між рівнем навчальних досягнень за результатами контрольних  випробувань, проведених експертною комісією, та рівнем  навчальних досягнень учнів, що  визначений у навчальному  закладі, наведена  в таблиці  "Результати експертних контрольних робіт у випускних класах з предметів державного  компоненту"

предыдущая страница<<<<   >>>>>следующая страница


 На головну

 Зміст

 Наверх



Hosted by uCoz
Рейтинг@Mail.ru