Гаранжа Наталія Семенівна

Новини

Педколектив

Наші досягнення

Методична скарбниця

Козацькі традиції

Гордість школи

Успіхи випускників

На головну

Гаранжа Наталія Семенівна, вчителька початкових класів Тельманівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Тельманове, Донецької області.

Вища категорія, старший вчитель, педагогічний стаж - 26 років. Закінчила Донецьке педучилище ( 1978р) і Слов'янський державний педінститут ( 1985р).

Девізом своєї педагогічної діяльності вважаю слова А. Ейнштейна : "Уміє вчити той, хто вчить цікаво". Тому намагаюсь творчо, по - новому розв'язувати актуальні завдання сучасної освіти, які спрямовані на гуманізацію та демократизацію навчально - виховного процесу в школі.

Давно у своїй роботі я використовую підходи , запропоновані методиками Зайцева - Федоренка, В. Едігея. Щоб підтримати інтерес до читання, впроваджую різноманітні форми уроків: урок - гра, урок - змагання, урок - казка, урок - подорож, урок - КВК, урок - вікторина.

На уроках математики використовую методику " багаторазового пояснення" С. Логачевської. Дуже цікавим і різноманітним, на мій погляд, є досвід роботи Бурлаки Олени Григорівни, вчительки школи № 98 м.Донецька. Елементи її досвіду я також використовую в своїй роботі.

Процес навчання планую активним. В цьому мені допомагають застосування інтерактивних технологій. При фронтальній роботі такі технології : мікрофон, мозковий штурм. При кооперативній формі навчання : робота в парах, робота малих групах. На етапі актуалізації опорних знань, усвідомлення нового матеріалу підводжу учнів до самостійного виведення правил, формулювання висновків, застосовуючи метод "Прес", що дає можливість учням висловити свою думку з даної проблеми стисло.

Моє головне завдання - не " донести", "пояснити" та "показати" учням, а організувати спільний пошук вирішення завдання, яке постало перед ними. Намагаюся вислухати всіх бажаючих з кожного питання, приймаю всі відповіді. Отже, свої надбання коротко занотую так:

  • підтримую інтерес до школи та веду до стійкої потреби пізнання;
  • вчу дітей вчитися;
  • привчаю до самостійності;
  • активно використовую схеми - опори та коментоване управління;
  • учні, позбавлені механічного зубріння правил і формулювань;
  • увагу зосереджую не на помилках, а на успіхах і перемогах, навіть незначних;
  • планую уроки за схемою "менше учителя - більше учня";
  • залучаю батьків до співпраці, разом із дорослими планую організацію дозвілля дітей;
  • навчання, як і виховання - доброзичлива, творча взаємодія вчителя й учня.


 На головну

 Зміст

 Наверх



Hosted by uCoz
Рейтинг@Mail.ru
Hosted by uCoz