Новини

Педколектив

Наші досягнення

Методична скарбниця

Козацькі традиції

Гордість школи

Наші випускники

Із історії школи

Шкільна країна

Навчальна робота

Виховна робота

На головну

Тельманівська ЗОШ І-ІІІ ступенів >>>Організація методичної роботи>>>>

 

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

 

І.Організаційно-педагогі­чна:

 

- сприяти пошуку та ви­користанню в навчально-ви­ховному процесі сучасних організаційних форм, ме­тодів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;

- створити колектив од­нодумців, які б працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підви­щенням продуктивності пе­дагогічної праці;

— здійснювати загаль­не керівництво методич­ною, інновацій­ною діяльністю (проведен­ня науково-практичних кон­ференцій, семінарів, прак­тикумів, круглих столів, ме­тодичних конкурсів, виста­вок, предметних тижнів тощо);

-  розгляд планів, про­грам усіх підрозділів методичної ро­боти, їх затвердження;

- координація діяльності з питань методичної роботи  з районними методичними об’єднаннями, рай методкабінетом;

 - організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особи­стості;

    організація цілеспря­мованої роботи з молодими спеціалістами.

 

ІІ.Інструктивно-методична:

 

- інструктаж та консуль­тування педагогів з питань виконання нормативних, ди­рективних документів, орга­нізації навчально-виховного процесу;

- оперативне інформу­вання педагогів про досяг­нення психолого - педагогічної науки, кращий педагогі­чний досвід педагогічних працівників району, області, країни.

 

ІІІ. Пошуково-дослідницька:

 

- стимулювання ініціати­ви та активізація творчості членів педагогічного колек­тиву до творчої діяльності, спрямова­ної на вдосконалення, онов­лення й розвиток навчально-виховного процесу в закладі освіти та роботі педагога;

- вироблення й погод­ження підходів до органі­зації, здійснення та оцінка інноваційної діяльності в школі;

 - організація консульту­вання педагогів з проблем інноваційної діяльності, профе­сійного вдосконалення.

 

IV. Вивчення, узагальнення й поширення передового дос­віду:

 

вивчення професій­них досягнень педагогів, уза­гальнення прогресивного досвіду кожного та впровад­ження його у практику робо­ти педколективу;

— створення умов для використання в роботі педа­гогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педаго­гічної діяльності.

 

Hosted by uCoz

  ПЛАН   РОБОТИ

 

МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ

ТЕЛЬМАНІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

НА 2004-2005 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

 

 

   Голова методичної ради              Л.В.Луценко 

 

         СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ  РАДИ ШКОЛИ

 

Голова методичної

ради        Луценко Л.В. -  заступник директора з навчально – виховної               

  роботи

Члени методичної

 ради:                                     Павлик М.М. – заступник директора з навчально – виховної

                                                                            роботи

                                                Коссе Г.А.    -  заступник директора з виховної роботи

                                               Вітченко Н.Г – учитель початкових класів, спеціаліст І категорії

                                                                            старший учитель, керівник  шкільного

                                                                            методичного об”єднання  учителів початкових

                                                                            класів

                                               Черненко Т.П. – учитель російської мови і літератури, спеціаліст

                                                                            І категорії, старший учитель, керівник шкільного

                                                                            методичного об”єднання учителів суспільно-

                                                                            гуманітарного  циклу

                                               Хромих С.Л.   – учитель фізики, спеціаліст вищої категорії,

                                                                            керівник шкільного методичного об”єднання

                                                                            учителів природничо – математичного циклу.

                                               Назаренко В.М.- учитель української мови і літератури, спеціаліст

                                                                             вищої категорії, старший учитель

                                               Волосевич І.О. – учитель  англійської мови, спеціаліст вищої

                                                                              категорії, учитель – методист.

 

                                     ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

 

п/п

                             Питання, що  розглядаються

відповідальний

                                                         Вересень

1.

Аналіз методичної роботи за минулий рік. Завдання методичної служби на 2004 -2005 рік.

Луценко Л.В.

2.

Про  структуру методичної роботи в 2004-2005 навчальному році

Луценко  Л.В.

3.

Затвердження планів роботи шкільних  методичних об”єднань

Члени методичної ради

4.

Про організацію роботи  над єдиною методичною проблемою „Формування  творчої особистості, стимулювання самоосвітньої діяльності учнів і учителів, підвищення якості навчально – виховного процесу на основі моніторингу навчальних досягнень  школярів”.

Луценко Л.В.

5.

Про підвищення кваліфікації педагогів у 2004-2005 н.р.

Луценко Л.В.

6.

Огляд нормативних  документів , новинок  психолого – педагогічної літератури

Павлик М.М.

Хромих С.Л.

                                                        Листопад

1.

Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів  за вересень – жовтень: з української мови (4,7,9,11 класи), математики (4,6,9,11 класи), історії ( 7,9,11 класи), вхідного контролю в 5 класах з російської, української мов, математики

Луценко Л.В.

Павлик М.М.

2.

Про підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і підготовку учнів до участі в ІІ етапі предметних олімпіад

Луценко Л.В.

Павлик М.М.

3.

Про підготовку до атестації вчителів

Луценко Л.В.

4.

Про сучасні педагогічні  технології як основу удосконалення навчально – виховного процесу.

Вітченко Н.Г.

 

 

 

 

5.

Про підготовку до предметних тижнів

Керівники

 методоб”єднань

6.

Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого –педагогічної літератури

Коссе Г.А.

7.

Про підготовку до педагогічної ради „Психологічна  готовність  учителя як складова його  педагогічної майстерності”

Луценко Л.В.

Коссе Г.А.

                                                            Січень

1.

Про навчальні досягнення учнів за І семестр

Луценко  Л.В.

Павлик М.М.

2.

Критерії оцінки творчої активності та  професійної компетентності педагога

Черненко Т.П.

3.

Заходи  з управління самоосвітою педагогів

Коссе Г.А.

4.

Про роботу з учнями, які мають підвищену мотивацію до навчально – пізнавальної діяльності.

Учителя, які ведуть додаткові розвивальні заняття

5.

Про  підготовку до педради – дебатів „Здоров”я чи освіта”

Чеграхчі С.В.

6.

Огляд новинок психолого – педагогічної літератури

Хромих С.Л.

7.

Про підготовку до науково –практичної конференції „Педагогічна майстерність учителя та  результативність навчання учнів”

Луценко Л.В.

                                                            Березень

1.

Про підсумки участі учнів у районних, обласних олімпіад з основ наук, конкурсах юних  ерудитів, учнівських творчих робіт

Луценко Л.В.

2.

Підсумки результатів конкурсу „Учитель  року -2005”

Коссе Г.А.

3.

Звіт про роботу методичного об”єднання вчителів  природничо – математичного  циклу

Хромих С.Л.

4.

Про підготовку до державної підсумкової атестації

Павлик М.М.

5.

Про проведення діагностики утруднень вчителів в організації навчально – виховного процесу.

Луценко Л.В.

6.

Огляд нормативних, директивних документів

Луценко Л.В.

                                                               Травень

 

1.

Про ефективність  методичної  роботи школи  за навчальний рік

Луценко Л.В.

Коссе Г.А.

Вітченко Н.Г.

Хромих С.Л.

Черненко Т.П.

2.

Підсумки роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік

Луценко Л.В.

3.

Підсумки моніторингу  навчального процесу за навчальний рік

Луценко Л.В.

Павлик М.М.

4.

Про планування методичної роботи  на наступний  навчальний рік

Луценко Л.В.


 На головну

 Зміст

 Наверх



Hosted by uCoz
Рейтинг@Mail.ru