Педагогічний колектив школи

Новини

Педколектив

Наші досягнення

Методична скарбниця

Козацькі традиції

Гордість школи

Наші випускники

Із історії школи

Шкільна країна

Навчальна робота

Виховна робота

Адміністрація

Вчителі

Рейтінг

Cтародавня народна мудрість говорить:"якщо твої плани розраховані на десятиріччя то посади дерево, якщо твої плани розраховані на віки то виховуй дітей".

Ми навчаємо і виховуємо дітей, тому наші плани розраховані на віки, і це покладає на нас особливу відповідальність.

Педагогічний колектив школи - це колектив однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення і впевнено дивиться у майбутнє.

Кадри:

Кількість вчителів

49

Освіта:

вища

48

середня спеціальна

1

магистр

2

Вік:

до 40 років

13

40-55

16

понад 55

20

Категорії:

вища

31

перша

17

друга

2

спеціаліст

9

Звання:

вчитель-методист

11

старший учитель

13

Цілеспрямовано колектив працює над вирішенням проблем:

  • формування творчої особистості, стимулювання самоосвітньої діяльності учнів і учителів;
  • підвищенн¤ якості навчально-виховного процесу на основі моніторингу навчальних досягнень школярів.

Переможцями районного конкурсу "Учитель року" стали: І.О. Волосевич (2002р.), Л.В. Луценко (2003 р.), Н.Г. Вітченко (2004р.), лауреатами районного конкурсу стали Т.Г. Фенчук (2004 р.), Н.Г. Дудкина (2006.)

В 2007 році продовжується робота по реалізації державної національної програми ДОсвітаФ ( Україна ’’і століття ); національної програми "Діти України", законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про мови", інших державних документів, що стосуються розвитку і реформування освітньої галузі.

Діяльність колективу школи була спрямована на реалізацію програми розвитку освіти Тельманівського району і комплексної регіональної програми "Обдаровані діти".

У відповідності зі ст.10  Конституції України, Законом "Про мови" та іншими державними документами в школі створені умови для навчання і виховання дітей рідною мовою, функціонує 16 класів з українською мовою навчання ( що на два класи більше, ніж планувалося в програмі розвитку на 2000 - 2005р.)

Педагогічний колектив працює над вирішенням проблеми - формування творчої особистості і стимулювання самоосвітньої діяльності учасників навчально-виховного процесу. З цією метою розроблена програма роботи з обдарованими дітьми, створений банк даних. Максимально використовуються можливості шкільного компоненту, роботи гуртків та секцій школи і позашкільних установ для розвитку здібностей і талантів дітей. З метою постійної підтримки та подальшого розвитку обдаровань і творчих здібностей школярів запроваджено їх матеріальне заохочення (7 учнів отримують стипендію райдержадміністрації та 2 учні - стипендію обласної ради депутатів).

Забезпечений комплекс заходів щодо соціального захисту учасників навчально-виховного процесу:

  • організовано безкоштовне харчування учнів з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт, дітей, які постраждали від Чорнобильської катастрофи ;
  • Чорічно влітку оздоровлюється за бюджетні кошти - 25-30 дітей в таборах відпочинку області, 75 - в пришкільному табор≥;
  • створена індивідуальна форма навчання для дітей, які за станом здоров'я і за висновками медико-психолого-педагогічної консультації не можуть відвідувати школу або потребують послабленого режиму навчання.

Залишається невирішеною проблема своєчасного і повного фінансування школи із державного і місцевого бюджетів, що негативно впливає на створення комфортних умов для навчання і виховання дітей (зміцнення навчально-матеріальної бази, соціальний захист учасників навчально-виховного процесу).

Програма розвитку освіти школи на 2006-2011 роки включає в себе комплекс заходів по збереженню і подальшому розвитку галузі.

Пріоритетними напрямками в роботі школи на 2006-2011 роки будуть:

  • реалізація Закону України "Про загальну середню освіту"
  • соціальний захист учасників навчально-виховного процесу.
  • Відродженн¤ національної школи, найбільш повне задоволення потреб громадян навчати і виховувати дітей рідною мовою.
  • розвиток єдиної системи у виявленні і підтримці розвитку обдарованих дітей, створення умов для реалізації потреб особистості в розвитку природних задатків, підтримки інтелектуального потенціалу школи.
  • кадрове і науково-методичне забезпечення процесу освіти і виховання дітей шкільного віку

У 2007 році педагогічний колектив школи продовжував працювати над створенням оптимальних умов для охоплення випускників 9-х класів повною середньою освітою, навчанн¤ рідною мовою, поглибленого вивчення окремих предметів, розвитку обдарованості.

Забезпечуючи конституційне право громадян отримувати освіту різними формами, в школі діють: індивідуальна форма навчання для дітей, які за станом здоров'я не спроможні відвідувати заняття ( 7 учнів), 1 учень скористався право отримати освіту екстерном.

Для задоволення потреби учнів у розвитку їх творчих здібностей продовжувалася робота по розвитку творчої особистості школяра. Впровадження програми "Обдаровані діти" дозволила залучити до участі у заходах ( олімпіади, конкурси, робота гуртків) понад 200 школярів, виявити учнів, які мають виняткові здібності (9 з них занесені до шкільного, 7 - до районного банку даних), створити умови для підтримки обдарованості (7 учнів, які проявляють особливі успіхи у навчанні, художній творчості отримують стипендії).

Впровадження регіональної експериментальної програми щодо організації та забезпечення самоосвітньої діяльності учнів дозволило поліпшити якість знань випускників з базових дисциплін - успішність учнів 9-11 класів з української мови та математики поступово підвищується.

Актуальними на 2006-2011 роки визначено задачі:

  • подальша оптимізація мережі класів з урахуванням Закону України "Про повну загальну середню освіту".
  • забезпечення виконання конституційних вимог щодо обов'язковості повної загальної середньої освіти, повне використання різноманітних форм подальшого навчання випускників 9-х класів;
  • задоволення потреб населення в профілях, формах, мовах навчання, запитів творчої особистості;
  • створення системи пошуку розвитку і підтримки обдарованих дітей
  • виконання основних заходів по організованому переходу на 12-річний строк навчання.

Забезпечення реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості зумовило створення такої освітньо-виховної системи, за якою інваріантний компонент навчального процесу гармонійно поєднується з додатковими освітніми послугами, кількість і якість яких визначаються варіативним компонентом змісту освіти. Тому формування і впровадження шкільного компонента розглядаються як основна передумова виконання кожним учнем власних інтелектуальних, моральних та духовних завдань, зумовлених його можливостями, потребами, інтересами та здібностями. Щоб покращити навчання учня, в школі урізноманітнюються види його діяльності. За рахунок годин варіативного компонента читаються курси: основи комп'ютерної грамотності, риторика, основи дизайну, народознавство, математична логіка, проводяться розвивальні занятт¤ з різних навчальних предметів.

Крім виконання загальної навчально-методичної проблеми, кожний вчитель працює над власною темою самоосвіти.


 На головну

 Зміст

 Наверх



Hosted by uCoz
Рейтинг@Mail.ru