Завідуюча бібліотекою Чернявська Віра Миколаївна презентує матеріали "Із досвіду роботи" "Бесіда про тиждень книги" Сценарій
Бібліотекар. Дорогі друзі! Здавна у нашій -країні стало традицією проводити Тиждень книги. Читати люблять всі. Маленькі діти з цікавістю слухають, коли їм читають дорослі, а навчившись читати, вже ніколи не розлучаються з книжками, Адже вони допомагають людині пізнати навколишній світ, дізнатися про давно минулі часи, уявити собі життя майбутніх поколінь. « нижка, можливо, найбільш складне і велике чудо з усіх чудес, створених людством на шляху його до щастя, й могутності майбутнього». — писав М.Т. Рильський.
1-а дитина, "Тиждень книги" залунало Серед міста, як сигнал. За годину місто стало як один читальний зал.. 2-а дитина. Усі читають урочисто безвусі, й вусачі, Скільки мешканців у місті, Стільки в місті й читачів. 3-а дитина. У тролейбусах читають. Щось мугикають під ніс. Сторінки перегортають Під ритмічний стук коліс. 4-а дитина. Лиш з малими читачами В хаті клопіт вечорами: Від книжок, хоч треба спати. Їх ніяк не відірвати. 5-а дитина. За той тиждень розмаїтий Полюбились так книжки. Що кладуть донині діти На ніч їх під подушки. -
Бібліотекар. Бібліотекар. Дорогі друзі! Задумайтесь, яке місце у вашому житті займає хороша книга, як її треба берегти і шанувати. Герої ваших улюблених книжок поруч з вами. Вони дуже різні: розумні, хоробрі. Вони завжди ведуть вас з собою. І так буде весь час: і дорослими станете, а з вами назавжди залишаться ваші друзі — герої улюблених казок. Людство навіть пам'ятники поставило своїм улюбленим героям. У США стоять на п'єдесталі два хлопчики — ви знаєте їх. Це Том Сойєр і Гек Фін. А у Франції ви можете побачити пам'ятник сміливому д'Артаньяну, герою «Трьох мушкетерів». В Італії на вас чекає довгоносий Піноккіо — старший брат Буратіно. А в Данії, у опенгагенському порту, дивиться на море ніжна Русалочка, героїня казки Г. Андерсена. Герої улюблених книг надихають нас у житті, вчать бути добрими, чуйними, справедливими. Бережіть же книги, не псуйте їх — вони ваші вірні друзі. А розширити ваш літературний кругозір допоможе Тиждень книги, який ми сьогодні розпочали. Зверніть увагу на виставку малюнків «Наш вернісаж», на конкурси, які триватимуть у ході Тижня, беріть активну участь у різних ранках, іграх, конкурсах і ви станете розумнішими, чуйнішими, добрішими.
1-а дитина. Книги, книги на полицях, Завше тихо поміж книг. Та яку ти не розгорнеш Ч То й легенда в кожній з них. 2-а дитина. То в одній синіє море, В іншій криється тайга. Де морози і хуга... 3-я дитина. Все, що серце і що розум Вік творили не один, Повизбирувало людство В книги - перли із перлин. (Ю. Ванаг, "Книги"),
Бібліотекар. Друзі! я пропоную вашій увазі план проведенн¤ Тижня книги. (Зачитується план). Хочетьс¤ вірити, що всі ви станете активними його учасниками і, звичайно, в кінці - найактивніші одержать нагороди.
План проведення Тижня книги у школі
I д е н ь Відкриття "Тижня книги"
1.Бесіда "Книги - наші вірні друзі ". 2.Знайомство з шкільною бібліотекою.(1кл.) 3."Наш вернісаж"- виставка малюнків до улюбленої книги (1-3 кл.)
IІ д е н ь " У глибину століть "
1.Виставка домашніх бібліотечок ."Моя улюблена книга" . 2.В гості до улюблених героїв казок. 3."Браво, хлопчики" - літературна гра.
ІІІ д е н ь "По екологічних стежинах"
1. Відкриття літературно-екологічної вітальні "Ми і наша земля " 2. ВВ "Пташині голоси ". 3. Книжковий базар "Цікаву книгу - в кожний дім ".
IV д е н ь
У" Козацькому роду нема переводу "
1. Історико - етнографічна гра "Наші обереги" (10 кл.) 2. Ранок поезії "Моя ти рідна, горда мово !". Конкурс на краще виконання віршів про мову, рідний край (5 - 8 кл.) 3. Змагання "Суперкозак класу". (7 кл.)
V д е н ь "І впала зірка Полин..."
1. Книжково-ілюстративна виставка "Чорнобильські дзвони" (8 - 11 кл.) 2. "Сльоза омиває душу" - урок-реквієм, присвячений чорнобильській трагедії. (11 кл.) VI д е н ь "Книги - морська глибина"...
1. Усний журнал "Навчання із захопленням ". (8 кл.) 2. Підведення підсумків Тижня книги. Нагородження переможців.
>>>на предыдущую страницу>>> >>>на следующую страницу>>> |